Alla inlägg under januari 2011

VIO

Av Alva - 28 januari 2011 17:22

VIP


Hehe... idag ska jag på VIP fest på mammas jobb :-)

Asså.. jag tappade bort min insulin penna idag så jag fick låna görans :O

Men nu har jag en ny.. fast den är SKI'T FUL! och jag måste ha den tills MAJ!!


HELT CRAZZY


MEn whut evah.. Hade jätte kul hos min kompis igår.. fast vi fick tiieep göra JÄTTE MYCKET läxa :''(



Aja... Se YA

Av Alva - 26 januari 2011 17:21

      

Av Alva - 26 januari 2011 17:16

OMG


Hittar inte mina blodmätar saker :''C liv och död assåå.. nemen jaghar extra.. och som tur var låg sprutan i jackan :O

Iallafall... imorn ska jag sova hos Ryma så då kan jag inte skriva :C 


GRÅÅT GRÅÅT nee... :3

HAHAHA! hade ett glas saft och så skulle jag ta det och drika och så råkade jag ta musen :O

Av Alva - 25 januari 2011 21:32

Tjena!

 

 

Har tyyp gjort matte läxan JÄTTE länge.. :(

Hade hjärnsläpp idag :O och imorngon är det  prov :/

Får hoppas att jag inte failar...

Hm.... annars har jag anmält tråkigt just nu. Ska snart sova tror jag...

 

Håller på med ett friends collage på Face book....

Ska på 2 st "partyn" eller vad man säger denna veckan.

Ett på fredag på mammas jobb och ett på lördag.

Det på lörag är hemma hos min kompis. Det ska tyyp vara ett "Glitter & Glamour party" Men jag tror det blir kul :)

 

 

Se yaa

Av Alva - 25 januari 2011 16:47

Mins inte riktigt när jag skrev senast men det var väll för någon dag sedan... ledsen att jag inte är så aktiv men jag ska försöka :)


Hmm.... idag drömde jag att jag skulle rappa XD

Slutade en halv timme tidigare idag (bara jag) :D efter som jag städade en hel låda med trää på slöjden :O


Linnea har väll sovit gott ganska läng e men jag hoppas hon vaknar snart så vi kan gooossaaa tillsammans.. Såg topp modell igår HEJA HON LÅNGA SMALLA.....


Hehe....Ajja... hoppas väl på mer läsare eller vad maan säger :/

Har börjat med fb som jag kanske nämnt ?? eller....


Aja.. kommer en bild nu :D           



Här kommer ett litet video klipp "TJJEENNAREE"


Oj.. måste bara ladda upp det XD kommer strax :P TILLBAX



  

Av Alva - 22 januari 2011 21:20

FACE BOOK

 

Skaffade facebook idag :D

Sry att jag inte bloggat på ganska länge.. skolan och såntt ni vet...

Av Alva - 20 januari 2011 22:05

SUR!


Bläää... satt upp lite mål till imorn...

1.VAKNA KL 10 i 6

2. GÅ TILL SKOLAN TIDIGT

3. INTE MISSA GITARREN

4.BLI TOPPMODEL 


Aja... vad gör ni KOMMENTERA!! :D *HAPPINES=JAG*


Såg nyss på scary movie2.. CCLOWNEN!!!

Av Alva - 20 januari 2011 19:05

Hehe.... chhattar på Skype med Felicia!

(showtis på gosupermodel) eller? ja.. tror det :D

Hmm..... annars har jag tråkigt.. chattar lite med olivia på gsm också...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards